2012. november 22., csütörtök

Tűzmadárba tüzes madár

Hűvös borongós novemberi nap van ma. Mivel a délutánom szabaddá vált és egy kis melegségre vágytam, valami forró dolgot akartam csinálni. Nekiláttam hát a Tüzes madárnak, amit készülő Tűzmadár (Firebird újragondolás) gitárom koptatójába szántam. Legutóbbi bejegyzésem egy sárkány intarziáról szólt, így most folytatva a megkezdett szálat , megmutatom, hogy készült ez a drágaság.

A készülő Firebird és a felpróbált koptató:
A koptatót két rétegből csináltam. 3mm juhar és 3 mm gőzölt tölgy. Sajnos diót nem kaptam, így ezt használtam fel. A két anyagot összeragasztottam, majd ledomborítottam a tölgy szélét azért, hogy a juhar kontrasztot adjon az egésznek. 
Adott volt az elképzelés,hogy valami madarat kell nekem ide beraknom, de hogy milyen anyagból, az nagy fejtörést okozott. Valami csillogó, meleg-hatású dolog kellett. Mivel az aranytömböt múlthéten eladtam, így bizonytalan eredetű rézből reszeltem ki a madár alkatrészeit: 

 3/4 óra gyönyörködés után nekiláttam és bejelöltem a helyét:
Ezután következett a lényeg . Faragó kés, 3mm-es maró, kis véső , no meg egy tű segítségével röpke 2 óra alatt megcsináltam az madárnak az helyét vala:

Ha már így belejöttem, betuszakoltam a részeket a lukakba és még egy Superman logóhoz hasonló KÁ monogramot is kapott a hasára:

Az egészben az lesz a szép, hogy fel lesz polírozva és csillog majd mint a....
Na, szóval csillog majd.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése