2012. november 26., hétfő

Ami belefér (gitárszekrény)

Ennek a kegytárgynak a története valahova oda nyúlik vissza, amikor elkezdtünk zenélni. Huszár Ákos, első dobosunk, nekem ajándékozott egy klasszikus gitárt, aminek hiányzott a hátulja. Én ezt megragasztottam abból a célból, hogy majd a gitártanítványaim tudnak rajta játszani. De sajnos a nyaka is olyan görbe volt hogy, ez a tervem meghiúsult. Szender Pál barátom adta az ötletet, hogy csináljak belőle szekrényt, mert ő már csinált egyet és nagyon bevált.
Neki is kezdtem.
Leszedtem az előlapot, és az első enyvvel való ragasztásomból megmaradt használhatatlan mahagóni svartnikból polcokat csináltam bele:

 Egy kicsit csiszoltam.
 Végül kapott egy vékony lakk réteget és elhelyeztem a falon, ahova majd a többi elkészült gitár is kerül. A bendőjét pedig megtöltöm mindennel, ami számomra kedves.

Mindennel.... Ami Belefér

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése